Dwa pomysły na zdrowe śniadanie

Śniadanie to podstawowy posiłek każdego dnia – choć wielu osobom zdaje się, że jest nim obiad. Jednak to właśnie śniadanie daje nam siłę do podejmowania wyzwań, jakie niesie ze sobą dzień i energię do działania. Musi być na tyle pożywne, by pozwoliło nam nie czuć głodu przez jakiś czas, na tyle lekkie, byśmy nie poczuli się ciężko i ospale, a jednocześnie na tyle zdrowe, by nasz organizm dobrze się czuł po jego zjedzeniu. Oto dwa pomysły na zdrowe śniadanie!

 

            TOSTY Z AWOKADO

 

Czy ktoś próbował kiedyś awokado? Na pewno wiele osób. Ale czy ktoś wykonywał kiedyś pastę z tego owocu, by posmarować nią później chleb? Pewnie osób takich jest niewiele.

Tymczasem owoc ten jest bardzo zdrowy i daje nam wiele energii! Awokado należy wydrążyć łyżką, dodać do miąższu nieco soku z cytryny i soli do smaku. Tak powstałą pastę rozsmarowujemy na kromce chleba – najlepiej ciemnego, który zawiera mnóstwo protein i błonnika. To śniadanie pyszne i orzeźwiające!

 

            PORANNE SMOOTHIE

 

Zwykle rano nie mamy zbyt wiele czasu na przygotowanie porządnego śniadania – wolimy nieco dłużej pospać. Smoothie to świetny pomysł na szybkie śniadanie. Pija je teraz wiele osób – również rano. To zmiksowany, orzeźwiający napój, o gęstej, kremowej konsystencji, wykonany na bazie różnego rodzaju owoców – które można też wymieszać z lodem, jeśli są wakacje i jest bardzo ciepło.

Wersja poranna tego pożywnego napoju powinna jednak być odpowiednia – bogata w proteiny, antyoksydanty oraz błonnik. Dzięki temu przez długi czas nie będziemy czuć głodu, a jednocześnie nasz żołądek nie będzie zanadto przepełniony.

Co dodać do porannego smoothie? Mleko migdałowe, masło migdałowe, banana, jagody i białko w proszku. Pycha!

Ostatnie wpisy

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    Kategorie

    Meta

    stiffadmin Opublikowane przez:

    Bądź pierwszą osobą, która zostawi swój komentarz

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *